PREDSTAVLJAMO:

SENCOR – Brand od 1000 srca

Priča iza brenda SENCOR započela je više od 20 godina prije njegovog nastanka. Japan se bavio pitanjem kako pokrenuti svoju ratom razorenu ekonomiju, a jedan od načina da to učini bila je kupnja know-howa iz SAD-a i Europe koju je poduprla vlada, a za što su Japanci uložili više od milijardi dolara. Nad Japanom se pojavio sjajan novi početak – elektronika. Prijeratne tvrtke (Panasonic, Hitachi, Sharp) pratile su nove tvrtke – Sony, Akai, Sanyo, Aiwa, a 1969. SENCOR. A bilo je to u kasnim 1960-ima, u vrijeme uznemirenosti i revolucionarnih promjena u cijelom svijetu, što je predstavljalo značajan preokret događaja za Japan i njegove elektroničke tvrtke. Uvezene tehnologije nisu se mogle nositi s potražnjom, što je rezultiralo padom, a zadatak je bio revolucionarno pokretanje japanskog vlastitog istraživanja i razvoja, otkrivanje novih tehnologija, novih proizvoda. Japansko tehnološko čudo moglo je početi.

GODINA KOJA JE SVE PROMIJENILA

Autor Rob Kirkpatrick označio je 1969. kao “Godinu koja je sve promijenila”. Amerikanci su hodali po Mjesecu, Rusi osvojili Veneru. Rođen je internet – prvo računalo spojeno je na mrežu. Presađeno je prvo umjetno srce. Rat u Vijetnamu bio je uveliko u tijeku, a spontane antiratne demonstracije postajale su sve jače, a vrhunac je bio na festivalu u Woodstocku.

Punk je rođen. … I tijekom tog lanca događaja, usred nemirnog i revolucionarnog vremena, SENCOR je osnovan u Japanu. Marka hiljadu srca (SEN je japanski za 1000, COR je latinski za srce). Svatko mora unijeti srce u ono što radi, inače je to razdoblje u kojem se ne može uspjeti. Hrabra srca, želja i bistra mašta dodani su tradicionalnoj japanskoj disciplini, radnoj etici i perfekcionizmu. U logotipu se pojavilo malo crveno sunce (slovo “O”). To je jedan od najznačajnijih simbola u Japanu, zemlji izlazećeg sunca. Međutim, za SENCOR je ova “crvena točka” bila i obveza: “Kvaliteta naših proizvoda uskoro će se moći usporediti s apsolutnom većinom elitnih svjetskih marki” (u to vrijeme predstavljao ju je Blaupunkt sa svojom legendarnom plavom točkom u logotipu) .

EKSPANZIJA:

Svijet se 1970-ih suočavao s naftnom krizom, ali japanske elektroničke organizacije nastavile su rasti. SENCOR je bio jedan od njih. Bilo je jasno od samog početka, brend je točno znao kamo ide. Kvaliteta u sektoru elektronike bila je apsolutna potreba, SENCOR je bio orijentiran na ciljeve i bacio se na dodatne atribute – inovativnost i raznolikost, drugačiji i originalni dizajn, boje, jedinstvena svojstva i dostupnost, jer SENCOR je od samog početka bio usmjeren na ljudi, a ne gadgeteer, kolekcionar ili snob. Tvrtka je počela izvoziti diljem Azije i Europe te je postupno proširila svoja tržišta na svih pet kontinenata. SENCOR kazetofoni i auto stereo uređaji postali su hit u Velikoj Britaniji, a ubrzo nakon toga iu cijeloj Europi. Najveći evolucijski trijumf SENCOR-a bio je prvi, i na mnoge načine revolucionarni, multitrack stereo, uveden već 1972. SENCOR-ovi programeri brzo donose druge revolucionarne tehnologije na stol, uključujući “obrnutu” funkciju za kazetofone, dvije kazete player koji može snimati ili Mobile Hi-Fi – jedan od prvih prijenosnih Hi-Fi sustava opremljenih Dolby NR® sustavom za smanjenje buke. SENCOR omogućuje Europi novi pristup stereo uređajima za automobile i prvenstveno predstavlja potpuno novi proizvod – stereo uređaj za automobile s kazetofonom.

PROIZVODI S DUŠOM, IZRAĐENI SRCEM

Tehnologija nije bila jedini pokretač pokretanja SENCOR-a. Bilo je to i gore spomenuto srce. SENCOR je inzistirao na tome da ljudi uživaju u korištenju njegovih proizvoda. Stoga je bilo vrlo važno da proizvodi imaju originalan i zanimljiv dizajn, da budu jednostavni i intuitivni te da se ne zadovoljavaju hladnom elegancijom, već naprotiv, da proizvodi nude varijacije boja, dajući potrošačima pravo na individualizaciju i stvaranje veze između čovjeka i tehnologije. SENCOR-ov moto tada je bio – Zašto čovjek ne bi trebao uživati ​​u svojim elektroničkim uređajima? I taj moto stoji do danas.

PRELAZAK U EUROPU

U 1990-ima SENCOR je postao europska tvrtka. Njime se upravlja iz Europe, proizvodi se proizvode u Aziji i europskim zemljama, no srce mu je prirodno ostalo na mjestu, u Japanu. SENCOR logo se mijenja, ali nastavlja priznavati najbolje tradicije proizašle iz japanskog tehnološkog čuda i dosljedno slijedi razvojni plan koji su postavili izvorni osnivači. Riječ se promijenila, smanjila, ali vizija i želje ostale su iste. Temelj kamo ide marka SENCOR leži u kombinaciji japanske tradicije i kvalitete s europskom poslovnom inteligencijom. Srce ponovno zauzima mjesto u prvom redu. A ako netko kaže da emocijama nema mjesta u poslu, uistinu je u krivu.

VARIJACIJE I INOVACIJA

Danas se SENCOR fokusira na nekoliko trendova, što ga čini ekskluzivnim brendom na svjetskom tržištu. Prije svega je široka paleta proizvoda. Kao što je to bio slučaj u Japanu 1970-ih, tako iu cijelom svijetu početkom trećeg tisućljeća (SENCOR danas isporučuje proizvode u više od 55 zemalja svijeta, SENCOR reagira na sve aktualne teme i neprestano proširuje svoj portfelj proizvoda koji danas sadrži više od tisuću artikala u šest kategorija proizvoda (potrošačka elektronika, tableti i telefoni, ured, elektronika za automobile, kuhinjsko kućanstvo, zdravlje i ljepota) i više proizvoda dodaje se u liniju iz mjeseca u mjesec. I tako dok druge marke neprestano govoreći o inovacijama, SENCOR ih kontinuirano uvodi u svoju ponudu proizvoda.

DIZAJN I BOJE

Dizajn je jednako važan. Sami proizvodi i njihovo pakiranje. Za određene kategorije proizvoda SENCOR nudi najširi raspon boja osim nijedne. Boje se savršeno slažu, tako da svatko tko kupuje deset različitih potrošača u istoj boji, na primjer, lila, može biti siguran da će svi imati istu nijansu. SENCOR se odlučio riješiti melankoličnih i konzervativnih blijedih kuhinja i stanova, unoseći boju i individualnost u sliku. Svatko može pokazati svoju osobnost odabirom boje. Ovdje se rađa odnos između čovjeka i elektroničkog uređaja i učvršćuje ga funkcionalnošću, jednostavnošću i izvrsnom uslugom. I, naravno, dostupnost, jer kada je riječ o cjenovnoj politici, SENCOR se drži sljedećeg pravila: Kvaliteta po primjerenoj cijeni – ni marke više! Paketi proizvoda također se smatraju nekonvencionalnim i individualiziranim. Paket točno prikazuje proizvod koji se nalazi unutra, uključujući točan prikaz u boji.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *