fbpx
Besplatna dostava iznad 50 KM i povrat novca u roku 7 dana

INFO

Kako da pronađem željeni proizvod?

Svaki proizvod možete pronaći na dva načina:

1. Korišćenjem pretrage
Unesite u polje za pretragu karakteristične ključne reči vezane za željeni proizvod - najčešće naziv, robna marka, model ili šifra proizvoda.

2. Kroz kategorije
 Iz menija „Sve kategorije“ na lijevoj strani pronađite kategoriju kojoj pripada željeni proizvod, a zatim pronađite željeni proizvod u listi odabrane kategorije. 

Kako da naručim proizvod?

Narudžbu možete napraviti na dva načina:

1. Samostalno putem sajta

Kada pronađete željeni proizvod, kliknite na dugme „Dodaj u korpu“.
Ukoliko proizvod ima više opcija, prije dodavanja u korpu će te morati da izaberete konkretnu varijantu proizvoda (boja, veličina itd.).
U trenutku kada ste dodali proizvod u korpu, na ekranu se pojavljuje popup prozor sa dodatim proizvodom. Na prikazanom prozoru, pored opcije „Pregledaj korpu“, postoji i opcija „Naruči odmah“.
Možete i pregledati sadržaj Vaše korpe (klikom na dugme „Pregledaj korpu“ ili klikom na „Korpa“ u gornjem desnom uglu ekrana) i zatim nastaviti proces kupovine klikom na dugme „Naruči“.
Možete i ubrzati sam proces kupovine klikom na dugme „Naruči odmah” nakon samog dodavanja proizvoda u korpu.
Nastavljate dalje uz odabir da li ćete kupovinu izvršiti kao registrovani član ili kao gost. Ukoliko nastavljate kao gost, potrebno je da unesete Vaš e-mail kako bi ste nastavili proces kupovine. Ukoliko kupovinu nastavljate kao registrovani korisnik, potrebno je da se ulogujete sa Vašom e-mail adresom i lozinkom.
Nakon toga će se otvoriti prozor sa neophodnim podacima koje treba da popunite kako bi se narudžbina realizovala: adresa dostave, način plaćanja i da na kraju prihvatite Uslove korišćenja i Politiku privatnosti i potvrdite kupovinu klikom na dugme „Potvrdi narudžbinu“.
Ukoliko ste za način plaćanja izabrali pouzeće ili uplatu na račun, automatski dobijate e-mail da je vaša narudžbina primljena.
Ukoliko ste kao način plaćanja izabrali platnu karticu, nakon potvrde narudžbine bićete preusmereni na stranicu pružaoca platnih usluga - Monry Payment. Na tom sajtu vršite unos podataka Vaše platne kartice. Ukoliko je transakcija uspešno obavljena bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem o uspešno obavljenoj kupovini i tu ćete imati mogućnost da, ukoliko ste registrovani korisnik, sačuvate upotrebljenu platnu karticu na Vašem nalogu.

2. Uz pomoć Fakat.ba Podrške

Željene artikle možete poručiti i putem telefona pozivom na broj +387 62 000 404 ili preko Viber i ili Whats Up-a. 

Kupovina u našoj maloprodaji

Svjesni smo činjenice da online trgovina nije bolje nego je samo lakša. Omogućili smo svojim kupcima da ukoliko žele, određene proizvode s našeg online shopa mogu pogledati i u našoj maloprodaji koja se nalazi na adresi Džemala Bijedića 279E - Naselje Bulevar, 71120 Ilidža.

Također, ukoliko želite da samo preuzmete proizvod direktno od nas, a naručili ste s web shopa, to možete učiniti na ovoj adresi.

Kupovina preko Instagram i Facebooka

Ukoliko ste vidjeli našu reklamu na jednom od kanala društvenih mreža, možete nas kontaktirati i preko FB i Instagrama. Potrebno je porukom poslati samo podatke: IME I PREZIME, ADRESU I BROJ TELEFONA te koji je proizvod u pitanju. Šaljemo Vam odmah sljedeći dan i plaćanje se vrši isključivo pouzećem!

NAČINI PLAĆANJA I ISPORUKA

Način plaćanja

Proizvode koje naručite preko Fakat.ba možete platiti na više načina:

1. Kartično plaćanje ( MasterCard & Maestro, Visa ) - Ukoliko ste kao način plaćanja izabrali platnu karticu bićete preusmereni na stranicu pružaoca platnih usluga - Monry Payment. Na tom sajtu vršite unos podataka Vaše platne kartice. Ukoliko je transakcija izvršena, bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je rezervacija sredstava uspešno obavljena i tu ćete imati mogućnost da, ukoliko ste registrovani korisnik, sačuvate upotrebljenu platnu karticu na Vašem nalogu.
Nakon isporuke naručenih proizvoda rezervisana sredstva će biti skinuta sa kartice. Ukoliko transakcija iz nekog razloga ne bude obavljena, bićete takođe vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem o neuspeloj transakciji. Tada možete pokušati ponovo ili izabrati drugi način plaćanja. Iz sigurnostnih razloga, podaci o Vašoj platnoj kartici su vidljivi samo pružaocu platnih usluga kao procesoru kartica, pa se kompletan proces naplate obavlja na stranicama pružaoca platnih usluga. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi.

  * * * Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prenosa. Time je omogućen siguran prenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računara i WebPay servisa, te obratno. WebPay servis i finansijske ustanove razmjenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautorizovanog pristupa. Monri Payment Gateway je sertifikovan prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

* * * * Creditcard purchase security statement

Confidentiality of your information is protected and secured by using TLS encryption. Pages for web payment are secured by using Secure Socket Layer (SSL) protocol with 128-bit data encryption. SSL encryption is a data coding procedure for prevention of unauthorized access during data transfer. This enables a secure data transfer and prevents unauthorized data access during communication between user and Monri WebPay Payment Gateway and vice versa. Monri WebPay Payment Gateway and financial institutions exchange data by using their virtual private network (VPN) which is also protected from unauthorized access. Monri Payments is PCI DSS Level 1 certified payment service provider. Credit card numbers are not stored by Merchant and are not available to unauthorized personnel.

Kreditnim karticama Unicredit i Raiffaisen (MasterCard & Maestro , Visa) možete plaćati na rate. Ukupan iznos transkacije, veći od 200 KM, je moguće podjeliti na jednake mjesečne rate. U zavisnosti od iznosa transakcije, broj rata može biti od 2 do 24. 

2. Pouzećem - Cjelokupan iznos narudžbe plaćate gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke ili karticama kod kojih je omogućeno beskontaktno plaćanje (ovim karticama je moguće platiti samo negabaritne pošiljke).

3. Uplatom na račun (e-banking ili uplatnicom na šalteru) - Nakon što završite proces kupovine, na vašu e-mail adresu ćemo poslati detaljne instrukcije za plaćanje. Uplatu dalje vršite preko svog e-banking naloga ili na šalteru banke/pošte, a mi ćemo Vam poslati e-mail obaveštenja kada primimo uplatu. Ukoliko ne izvršite uplatu u roku od 7 dana od dana naručivanja, Vaša narudžbina će automatski biti stornirana.

4. Putem Eki kredita - Svi građani imaju pravo na podizanje web kredita u do 3000 KM. Rata kredita ostaje u identičnom iznosu u cijeelom intervalu otplate, sa fiksnom i nepromenjivom kamatnom stopom. Potrošač bira broj rata koji mu najviše odgovara (od 3 do maksimalno 36 rate). Otplata kredita prije vremena je bez naknade. Uslov za kredit je da potrošač bude u radnom odnosu minimum 6 meseci kod istog poslodavca ili da je penzioner, Dozvoljena starosna granica za podizanje i otplatu kredita je od 22 do 70 navršenih godina života. Ukoliko potrošač želi da podigne kredit veći od 3000 KM, neophodno je da priloži 3 poslednja mjesečna izvoda sa tekućeg računa na koji prima platu u e-formi. Uspješno apliciranje za EKI kredit biće isključivo ukoliko potrošač dostavi skenirane izvode, platne listiće i ostala potrebna dokumenta koja banka zahteva. Kredit će se odobravati na cjelokupan iznos kupoprodajne cene poručene robe I troškova isporuke. U slučaju delimičnog otkazivanja narudžbine, potrošač će sa bankom dogovarati novi anuitetni plan. U slučaju potpunog otkazivanja narudžbine iz bilo kog razloga ili odustanka od ugovora u zakonskom roku od 14 dana, potrošač je dužan da kontaktira banku i dogovori gašenje predmetnog kredita.

Isporuka

Za sve narudžbe iznad 49.90 KM DOSTAVA JE BESPLATNA, ukoliko to nije drugačije naglašeno. 

Za proizvode ispod 49.90 KM plaća se dodatna dostava u iznosu od 9 KM.

Dostavu pošiljaka vrši BH Pošta. Očekivani rok isporuke je 3-5 radnih dana. U slučaju konsolidacije više pošiljaka u jednu, očekivani rok isporuke je 5-7 radnih dana. Ukoliko narudžbinu plaćate e-banking-om ili uplatnicom ovaj rok se računa od trenutka kada Fakat.ba evidentira Vašu uplatu. Ukoliko plaćate pouzećem ili platnom karticom rok za isporuku se računa od trenutka kreiranja narudžbine. Ako želite da provjerite status Vaše narudžbe, to možete uraditi iz odjeljka „Moj nalog”.
Na dan kada kurir preuzme Vašu pošiljku, dobićete obaveštenje da je pošiljka preuzeta. Isporuka se vrši svakog radnog dana između 8-17h. Na dan isporuke ćete dobiti poziv/Viber/SMS obaveštenje kako biste znali kada da očekujete isporuku. 

Dostava gabaritnih pošiljaka se vrši sa dva izvršioca kako bi se smanjila mogućnost oštećenja.

Usluga obuhvata: unošenje preko praga, bez obzira na kom se spratu stan nalazi, otpakivanje uređaja i omogućavanje provjere fizičkog stanja pošiljke, a po želji kupca i odnošenje ambalaže. 

Usluga ne obuhvata: postavljanje uređaja, priključivanje na električnu mrežu, skidanje blokade kod mašina za veš, montiranje bojlera, montiranje šporeta na čvrsto gorivo, iznošenje starog uređaja i slično.

Ukoliko pravite narudžbu sa više artikala, postoji mogućnost da se poručeni artikli ne šalju svi iz istog magacina pa će vaša narudžbina biti automatski podeljena u više pošiljaka.
Ukoliko ipak želite da Vam svi artikli budu dostavljeni u jednoj pošiljci, prilikom kreiranja narudžbine izaberite opciju „Spoji pošiljke”. Ova opcija Vam neće biti uvijek dostupna jer postoje proizvodi koje nije moguće poslati u istoj pošiljci.

REKLAMACIJE I POVRATI 

Reklamacije

Ukoliko želite da izjavite reklamaciju u vezi sa bilo kojim proizvodom koji ste kupili putem našeg sajta, pogrešno obračunatom cijenom ili nekim drugim nedostatkom, pozovite Fakat.ba službu podrške na broj telefona  +387 62 000 404 , ili nam pošaljite e-mail na info@fakatdobro.ba ili nas kontaktirajte preko kontakt forme na strani „Korisnička podrška”. Sve što je potrebno da biste ostvarili svoje pravo na reklamaciju je dokaz o kupovini spornog proizvoda. Uz svaku pošiljku dobićete dokumentaciju koja vam može poslužiti kao dokaz o kupovini I zato je važno da je sačuvate sve do isteka perioda od dvije godine koliko je prodavac odgovoran za nesaobraznost proizvoda, odnosno sve dok važi garantni period u slučaju da je proizvođač proizvoda izdao garantni list. Molimo Vas da sačuvate originalnu ambalažu.

Kada nam izjavite reklamaciju, dužni smo da Vam potvrdimo prijem reklamacije i saopštimo broj pod kojim je zavedena u našoj evidenciji.
Dužni smo da Vam najkasnije u roku od 8 dana odgovorimo na reklamaciju. Važno je da znate da ćemo rok od 8 dana računati od trenutka kada nam pošaljete robu na dogovorenu adresu, jer tek po prijemu robe možemo da utvrdimo da li postoji nedostatak. Fakat.ba  sarađuje sa poštanskim operaterima BH Pošte, preko kojih nam besplatno možete poslati proizvod na adresu koju ćemo Vam saopštiti po prijemu Vaše reklamacije. Naš odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo Vašu reklamaciju, izjašnjenje i konkretan prijedlog i rok za rješavanje reklamacije. Ukoliko prihvatimo Vašu reklamaciju, dužni smo da je rješimo u narednih 15, odnosno 30 dana za tehničku robu. Ako postoje poteškoće u rešavanju reklamacije, tražićemo Vašu saglasnost za produženje roka za rešavanje.
Ukoliko ne prihvatimo Vašu reklamaciju (npr. ukoliko ste Vi sami doprineli kvaru rukovanjem suprotno uputstvu ili ukoliko su popravke proizvoda vršila neovlašćena lica), Vi ćete snositi trošak slanja robe i troškove dijagnostike kvara prema cjenovniku ovlašćenog servisa.
Ukoliko se slučajno desi da nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku, savjetujemo Vam da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača tog proizvoda. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju u vezi sa garancijom proizvođača.
Ukoliko Vam je stigla oštećena pošiljka, molimo Vas da nam najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema proizvoda prijavite eventualna oštećenja nastala u transportu, nedostajanje nekih delova ili neispravnost proizvoda. Primljenu robu ste dužni da proverite po preuzimanju od kurira i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem mogućem roku ispravimo. Ukoliko na ambalaži ima vidnih tragova oštećenja, savetujemo Vam da takvu pošiljku ne preuzimate.

Povrati

Ukoliko ste se jednostavno predomislili i želite da vratite proizvod ili želite da zamjenite boju/veličinu artikla, to možete učiniti u roku od 7 dana od trenutka prijema pošiljke.
Važno je da znate da ste u tom slučaju dužni da snosite troškove povrata robe.

Proizvod  koji vraćate mora biti u originalnoj ambalaži i bez vidljivih tragova korišćenja sa svom pratećom dokumentacijom. Kontaktirajte našu službu podrške da biste dobili informaciju o adresi na koju treba da vratite artikal. Vaša obaveza je da ga vratite u  roku od  7 dana od datuma kada ste nam dostavili popunjen obrazac ili nas na drugi način obavjestili da odustajete od kupovine. Odgovorni ste za umanjenu vrijednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan.
Mi ćemo vam najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema popunjenog obrasca ili drugog vida obaveštenja vratiti uplaćen iznos. Uplatu iznosa možemo odložiti sve dok ne primimo robu koju nam vraćate ili dok nam ne pošaljete dokaz da ste nam poslali nazad robu. Očekivani rok za povrat sredstava je u tom slučaju od 3 do 7 radnih dana od trenutka prijema proizvoda.
Povrat novčanih sredstava zavisi od načina plaćanja:

  • ukoliko je narudžbina plaćena platnom karticom, povrat novca će se izvršiti refundacijom sredstava na karticu;
  • ukoliko je narudžbina plaćena na bilo koji drugi način (pouzeće, e-banking, uplatnica) novčana sredstva će biti uplaćena isključivo na tekući račun kupca, pa je neophodno da nam dostavite broj tekućeg računa e-mailom kako bismo nesmetano izvršili povrat sredstava.
* * * * Izjava o zaštiti i prikupljanju ličnih podataka
Obavezujemo se pružati zaštitu ličnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su neophodni za ispunjenje naših obaveza; informišemo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovno dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni sa lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši zaposleni i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Shopping cart
Sign in

No account yet?